پرنسس کوچولو

بدون عنوان

1393/7/24 20:09
نویسنده : سوده
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی جیگر جونم 

می خوام بهت بگم که خیلی با هوشی یه کارایی میکنی دختر خوشگلم که دیگه معلوم شده که بزرگ شدی آواز  می خونی بابا رو با شعر میگی دیشب صداتو منو بابایی ضبط کردیم بعدش خودت با تعجب گوش کردی.

یه بازی جدید یاد گرفتی که وسایل  رو از روی میز  بر می داری و اونا رو یکی یکی با کنترل من به بابی جونی مدی بد خیلی با مزه میدویی میری بعدی رو بیاری و وقتی تموم مدشن همه رو دونه دنه پس می گیری منم دنبالت میدوم محبت

دختر نازم سرتو باعشوه زیاد و لبهای پر از خنده و چشمهای ناز دار تا حد ممکن میبری عقب ما هم گلوتو میبوسیم و قلقلک میدیم میزنی زیر خنده و دوباره از اول بازی شرو ع میشه .

شادن من ،کار من این شده که تمام خونه دنبالت می دوام و تمام وقتم رو با عشق و شادی باهم میرقصیم و بازی میکنیم و شادی میکنیم و آواز میخونیم.

امشب من کارام زودتر از شبهای دیگه تمام شد چون بابایی مسافرت رفته و شما هم لالا کردی (چه عجب) منم از فرصت استفاده کردم تا شاهکارای دخملم رو بنویسم.

پسندها (2)

نظرات (0)